Wednesday 19 December 2012

Sayang awak sampai mati :'(


Dengan berat hatinya saya di sini ingin meng-update blog saya tentang kucing saya yang tersangatlah saya keluarga menyayanginya :'(
Tanpa kucing yang berjumlah 6 ekor ni. Tidak sempurnalah hidup saya. And now, hanya tinggal 5 ekor sahaja. Apa yang nak diluahkan. Nak jerit kuat-kuat semuanya ada. Yang mampu keluar hanyalah air mata yang membasahi pipi ini. Masih tidak faham? *kesat air mata



See? Comel kan dia? Dia meninggal tadi pukul 6.15pm. Hanya dalam satu hari je dia tak terdaya diri. Start petang semalam dia dah tak terdaya nak bangun. Tengahari tadi bawak dia pergi klinik. And sekarang dah nak masuk 3 jam dia meninggal. Dah 7 jam 15 minit dia takde kat rumah. Memang terasa sangat-sangat. Tengok tempat dia selalu tidur. Tengok sangkar dia. Ya allah kuatkanlah hatiku untuk meneruskan hidup tanpa dia :'( 

Akan terpandang-pandang dia yang selalu buat kecoh kat rumah. Suka rosakkan bunga hiasan. Suka pukul si Buruk (kucing luar rumah). Selalu kencing sana sini masa cari betina. Selalu masuk bilik aku buat kacau. Selalu datang nak makan apa yang aku makan. Nama dia Kiko but kita tengok dia macam rupa Kuda sikit. Sampai la hari ni Kuda nama panggilan untuk dia. Kuda We Love You & We Miss You So Much! Tengah buat apa la dia kat sana kan? *lap hingus :'(

Selalu bagi makan 6 pinggan. Sekarang dah tinggal 5 pinggan. Dah taknak pergi Vally lagi (klinik & kedai makan kucing). Mesti kuda di tanam kat sana kan? Takkan ada yang boleh menggantikan dia di hati kami. Kita takkan lupakan awak Kuda. We promise :'(

Assalamualaikum, Bye :'(

No comments: